سوالات متداول
-در وبسایت روی گزینه(ثبت نام)کلیک کنید.
-با وارد کردن تلفن همراه خود در قسمت عضویت کد تایید از طریق پیامک برای شما ارسال میشود.
-پس از وارد کردن کد فعالسازی ثبت نام انجام شده و در ادامه میتوانید با کلیک بر روی گزینه تکمیل اطلاعات،اطلاعات خود را تکمیل کنید.
-با برگزیدن یک گذرواژه قوی و غیر قابل حدس میتوانید از سؤاستفاده و نفوذ افراد سودجو جلوگیری کنید.
بله،شما میتوانید جهت مشاوره،اطلاعات فنی و خرید محصول با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.
و در صورت نیاز میتوانید لیستی از کالاهای درخواستی خود را به صورت فایل یا تصویر از طریق ایمیل،تلگرام،واتساپ و فکس برای همکاران بخش فروش ارسال نمایید.
-به حساب کاربری خود وارد شوید.
-با کلیک بر روی گزینه (ویرایش اطلاعات) می توانید اطلاعات خود را ویرایش و یا تکمیل کنید.
بله شما میتوانید لیستی از کالاهای درخواستی خود را به صورت فایل یا تصویر از طریق ایمیل،تلگرام،واتساپ و فکس برای همکاران ما در بخش فروش ارسال نمایید.
-بله،شما می توانید در بخش سفارش های من سفارش مورد نظر را انتخاب کرده و روی گزینه (لغو مرسوله)کلیک کنید.
-پس از وارد کردن علت لغو،شماره حساب خود را در کادر مشخص شده به همراه نام و نام خانوادگی درج شده روی کارت وارد کنید،همکاران ما در اسرع وقت وجه کالا را عودت می دهند.(پس از ثبت درخواست خود در جهت لغو مرسوله همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس حاصل کرده و وجه را عودت می دهند.)
-پس از ثبت سفارش و پرداخت از طریق درگاه بانکی فاکتور خرید برای شما نمایان می شود.
-با کلیک بر روی گزینه(چاپ)می توانید فاکتور خرید خود را به صورت فایل(پی دی اف)چاپ و یا ذخیره کنید.
-خیر،برای افزودن کالا باید مجددا اقدام به ثبت سفارش و تهیه فاکتور فرمائید.
-در صورت اقدام به سفارش مجدد هنگام ثبت سفارش در قسمت (توضیحات) درخواست خود را برای ارسال هم زمان دو سفارش ذکر کنید.
-بله،قبل از خرید میبایست در سایت عضویت داشته باشید و اطلاعات لازم در پنل کاربری را تکمیل کرده باشید.
-وارد حساب کاربری خود شوید.
-شما می توانید در قسمت سفارش های من با کلیک بر روی گزینه (سفارش های جاری) سفارش خود را مشاهده کنید.
– در این قسمت شما می توانید سفارش خود را لغو و یا فاکتور خرید خود را مشاهده و دریافت کنید.
-در صورتی که سفارش در بازه زمانی انتخاب شده شما آماده ارسال نباشد، پیامکی مبنی بر اطلاع رسانی تاخیر تحویل برای شما ارسال می گردد و یا همکاران با شما تماس حاصل می نمایند.
-کاربر محترم،در صورت وجود هرگونه مشکل و یا ابهامی شما میتوانید به بخش پرسش های متداول مراجعه فرمائید.
-اگر پاسخ مورد نظر را دریافت نکردید با شماره (02191010990)تماس حاصل فرمائید،همکاران ما به صورت تمام وقت پاسخگوی شما می باشند.
-با ورود به حساب کاربری خود در سایت تکنوفاز میتوانید به سوابق سفارش دسترسی داشته باشید.
-گارانتی کالا ها بر اساس نوع کالا و برند کالا متفاوت است.
-هنگام انتخاب و ثبت کالا اطلاعات گارانتی در قسمت توضیحات درج شده است.
-در صورتی که اطلاعات درج شده پاسخگوی نیاز شما نبود با همکاران ما تماس حاصل فرمائید و با ذکر نام و کد کالا از اطلاعات گارانتی مطلع شوید.
تکنوآف تلفیقی از واژه تکنوفاز و آف(به معنی حراج) است.
-در این طرح شما میتوانید سفارش خود را با احتساب تخفیف های استثنایی به مدت مشخص برای هر کالا ثبت کنید.
– شما می توانید با کلیک بر روی پنجره های با عنوان تکنوآف از کالا های مشخص شده که دارای تخفیف اند در زمان محدود سفارش خود را ثبت کنید.
-کاربر گرامی شما تنها با عضویت در سایت حتی بدون سابقه خرید از تکنوفاز می توانید از حراج های استثنائی تکنوفاز استفاده کنید.