سوالات متداول

01چگونه می توانيم درتکنوفاز حساب كاربری ايجاد کنيم؟

-در وبسایت روی گزینه(ثبت نام)کلیک کنید.
-با وارد کردن تلفن همراه خود در قسمت عضویت کد تایید از طریق پیامک برای شما ارسال میشود.
-پس از وارد کردن کد فعالسازی ثبت نام انجام شده و در ادامه میتوانید با کلیک بر روی گزینه تکمیل اطلاعات،اطلاعات خود را تکمیل کنید.

02چگونه در تکنوفاز یک رمز عبور امن داشته باشیم؟

-با برگزیدن یک گذرواژه قوی و غیر قابل حدس میتوانید از سؤاستفاده و نفوذ افراد سودجو جلوگیری کنید.

03آیا میتوانیم در تکنوفاز سفارشات را به صورت تلفنی ثبت کنیم؟

بله،شما میتوانید جهت مشاوره،اطلاعات فنی و خرید محصول با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

و در صورت نیاز میتوانید لیستی از کالاهای درخواستی خود را به صورت فایل یا تصویر از طریق ایمیل،تلگرام،واتساپ و فکس برای همکاران بخش فروش ارسال نمایید.

04چگونه در تکنوفاز مشخصات کاربری را ویرایش دهیم؟

-به حساب کاربری خود وارد شوید.
-با کلیک بر روی گزینه (ویرایش اطلاعات) می توانید اطلاعات خود را ویرایش و یا تکمیل کنید.

01آیا میتوانیم از تکنوفاز پیش فاکتور تهیه کنیم؟

بله شما میتوانید لیستی از کالاهای درخواستی خود را به صورت فایل یا تصویر از طریق ایمیل،تلگرام،واتساپ و فکس برای همکاران ما در بخش فروش ارسال نمایید.

02 آیا در تکنوفاز امکان لغو سفارش را داریم؟

-بله،شما می توانید در بخش سفارش های من سفارش مورد نظر را انتخاب کرده و روی گزینه (لغو مرسوله)کلیک کنید.
-پس از وارد کردن علت لغو،شماره حساب خود را در کادر مشخص شده به همراه نام و نام خانوادگی درج شده روی کارت وارد کنید،همکاران ما در اسرع وقت وجه کالا را عودت می دهند.(پس از ثبت درخواست خود در جهت لغو مرسوله همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس حاصل کرده و وجه را عودت می دهند.)

03فاکتور سفارش را چگونه دریافت کنیم؟

-پس از ثبت سفارش و پرداخت از طریق درگاه بانکی فاکتور خرید برای شما نمایان می شود.
-با کلیک بر روی گزینه(چاپ)می توانید فاکتور خرید خود را به صورت فایل(پی دی اف)چاپ و یا ذخیره کنید.

04آیا در تکنوفاز امکان افزودن کالا به سفارش قبلی را داریم؟

-خیر،برای افزودن کالا باید مجددا اقدام به ثبت سفارش و تهیه فاکتور فرمائید.
-در صورت اقدام به سفارش مجدد هنگام ثبت سفارش در قسمت (توضیحات) درخواست خود را برای ارسال هم زمان دو سفارش ذکر کنید.

05آیا برای ثبت سفارش و خرید از تکنوفاز باید حتما در سایت عضو باشیم؟

-بله،قبل از خرید میبایست در سایت عضویت داشته باشید و اطلاعات لازم در پنل کاربری را تکمیل کرده باشید.

01چگونه در تکنوفاز سفارش خود را پیگیری کنیم؟

-وارد حساب کاربری خود شوید.
-شما می توانید در قسمت سفارش های من با کلیک بر روی گزینه (سفارش های جاری) سفارش خود را مشاهده کنید.
– در این قسمت شما می توانید سفارش خود را لغو و یا فاکتور خرید خود را مشاهده و دریافت کنید.

02در صورت تاخیر در تحویل کالا از تکنوفاز چگونه اطلاع رسانی صورت می گیرد؟

-در صورتی که سفارش در بازه زمانی انتخاب شده شما آماده ارسال نباشد، پیامکی مبنی بر اطلاع رسانی تاخیر تحویل برای شما ارسال می گردد و یا همکاران با شما تماس حاصل می نمایند.

03چگونه میتوانیم با شما تماس بگیریم؟

-کاربر محترم،در صورت وجود هرگونه مشکل و یا ابهامی شما میتوانید به بخش پرسش های متداول مراجعه فرمائید.
-اگر پاسخ مورد نظر را دریافت نکردید با شماره (02191010990)تماس حاصل فرمائید،همکاران ما به صورت تمام وقت پاسخگوی شما می باشند.

04چگونه میتوانیم به اطلاعات خرید های قبلی خود از تکنوفاز دسترسی داشته باشیم؟

-با ورود به حساب کاربری خود در سایت تکنوفاز میتوانید به سوابق سفارش دسترسی داشته باشید.

01گارانتی کالا ها در تکنوفاز شامل چه مواردی می باشد؟

-گارانتی کالا ها بر اساس نوع کالا و برند کالا متفاوت است.
-هنگام انتخاب و ثبت کالا اطلاعات گارانتی در قسمت توضیحات درج شده است.
-در صورتی که اطلاعات درج شده پاسخگوی نیاز شما نبود با همکاران ما تماس حاصل فرمائید و با ذکر نام و کد کالا از اطلاعات گارانتی مطلع شوید.

01منظور از تکنوآف چیست؟

تکنوآف تلفیقی از واژه تکنوفاز و آف(به معنی حراج) است.
-در این طرح شما میتوانید سفارش خود را با احتساب تخفیف های استثنایی به مدت مشخص برای هر کالا ثبت کنید.

02چگونه از تکنوآف استفاده کنیم؟

– شما می توانید با کلیک بر روی پنجره های با عنوان تکنوآف از کالا های مشخص شده که دارای تخفیف اند در زمان محدود سفارش خود را ثبت کنید.

03شرایط استفاده از تخفیف های تکنوآف چیست؟

-کاربر گرامی شما تنها با عضویت در سایت حتی بدون سابقه خرید از تکنوفاز می توانید از حراج های استثنائی تکنوفاز استفاده کنید.